مصاحبه آرشیو خبر ها
پدیده ای جدید ...

پدیده ای جدید ...

هوگو کامپانیارو هم تیمی ماندراگورا در پسکارا، در مورد این هافبک جوان تیم ملی زیر 21 ساله ها که امروز یوونتوسی شد با رسانه ها گفت و گو کرده، این بازیکن سابقا در تیم هایی چون ناپولی و اینتر همچنین تیم ملی آرژانتین عضویت داشته است:

 

رولاندو بچه ایست که پتانسیل بسیار فراوانی دارد و او ذهنیتی دارد که برای سنش بسیار نادر است. در ابتدای فصل، وقتی با دوستانم صحبت می کردم فهمیدم که او 18 ساله است. قسم می خورم که فکر می کردم این جزء شوخی های رایج در رختکن باشد. او اصلا 18 ساله به نظر نمی رسد. بسیار جدی است. این را اخیرا هم ثابت کرده است و همواره علی رغم شایعات بی شمار بازار نقل و انتقالات آرام و متمرکز بود. او ساختار فیزیکی خوبی دارد و تکنیکی است، هافبک های کمی هستند که تمام این خصوصیات را با هم داشته باشند، بله حقیقت دارد که از لحاظ استیل و فیزیک یاداور تیاگو موتاست ولی خود من در او تاکتیک پذیری و جنگندگی ماسکرانو را می بینم کسی که در تیم ملی آرژانتین با او هم بازی بوده ام. این یک خرید برزگ برای راه راه پوشان است و من معتقدم که یوونتوس با آن ذهنیت منحصر به فردش مکانی ایده آل برای رولاندو است.

 

رییس باشگاه پسکارا، دنیله سباستیانی، که خودش از طرفداران یوونتوس به حساب می آید، در مورد انتقال ماندراگورا به یوونتوس با توتواسپورت گفت و گو کرده است:

 

ماندراگورا به نظر 30 ساله می آید، از نظر من خصوصیات متفاوتی با وراتی دارد اما شخصیتشان مثل هم است. رولاندو مثل وراتی جا خواهد افتاد و استادیوم را به وجد می اورد، من از همین الان درخشش او در فصل آینده را می بینم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: